Zajedničko učenje

Održana 4. radionica ciklusa "Vođenje businessa u III mileniju"

05 pro Zajedničko učenje
Tema četvrte radionice iz ciklusa „Vođenje businessa u III mileniju“, održane u četvrtak 30.11.2017. godine bila je „Kako definirati tvrtku, tržište i konkurenciju?“.

Na radionici su prisutni polaznici zajednički proanalizirali složenost tvrtke kao sustava, kroz unutarnje i vanjske faktore koji svakodnevno utječu na njezino poslovanje, kao i značenje tvrtkinog „input-a“ i „output-a“. Osim toga, raspravljali smo o važnosti segmentacije tržišta i pozicioniranju na tržištu te razloge zbog čega je važno pratiti konkurenciju i ostale segmente tržišnih kretanja, služeći se „Porterovim faktorima privlačnosti“.

U drugom dijelu radionice obrađena su i dva odabrana studija slučaja: španjolska „Zara“ i američki „Facebook“.

Na idućoj radionici, u programu 07.12.2017. godine, tražit ćemo odgovore na slijedeća tri pitanja: Što su poslovne funkcije tvrtke i kako se one određuju? Kako postaviti organizacijski model tvrtke? Kojim tipovima organizacijske strukture raspolaže suvremena poslovna praksa?

Kao slijedeće „primjere dobre prakse“ ilustrirat ćemo poslovne filozofije švedske IKEA-e i američkog McDonalds'a.



Sve informacije o ciklusu radionica „Vođenje businessa u III mileniju" pogledajte ovdje [link].

Život kluba

12. pro

Petu radionicu iz ciklusa „Vođenje businessa u III mileniju“, članovi...

05. pro

Tema četvrte radionice iz ciklusa „Vođenje businessa u III mileniju“,...

29. stu

„Utjecaj unutarnjih i vanjskih faktora na poslovanje tvrtke“ bila je...

21. stu

U četvrtak 16.11.2017. godine članovi BDM Cluba održali su svoju drugu...

Mapa

Odaberite regiju na karti i pogledajte sve naše članove

Istra