Zajedničko učenje

Održana 4. radionica ciklusa "Vođenje businessa u III mileniju"

05 pro Zajedničko učenje
Tema četvrte radionice iz ciklusa „Vođenje businessa u III mileniju“, održane u četvrtak 30.11.2017. godine bila je „Kako definirati tvrtku, tržište i konkurenciju?“.

Na radionici su prisutni polaznici zajednički proanalizirali složenost tvrtke kao sustava, kroz unutarnje i vanjske faktore koji svakodnevno utječu na njezino poslovanje, kao i značenje tvrtkinog „input-a“ i „output-a“. Osim toga, raspravljali smo o važnosti segmentacije tržišta i pozicioniranju na tržištu te razloge zbog čega je važno pratiti konkurenciju i ostale segmente tržišnih kretanja, služeći se „Porterovim faktorima privlačnosti“.

U drugom dijelu radionice obrađena su i dva odabrana studija slučaja: španjolska „Zara“ i američki „Facebook“.

Na idućoj radionici, u programu 07.12.2017. godine, tražit ćemo odgovore na slijedeća tri pitanja: Što su poslovne funkcije tvrtke i kako se one određuju? Kako postaviti organizacijski model tvrtke? Kojim tipovima organizacijske strukture raspolaže suvremena poslovna praksa?

Kao slijedeće „primjere dobre prakse“ ilustrirat ćemo poslovne filozofije švedske IKEA-e i američkog McDonalds'a.



Sve informacije o ciklusu radionica „Vođenje businessa u III mileniju" pogledajte ovdje [link].

Život kluba

20. vel

11. radionicu iz ciklusa "Vođenje businessa u III mileniju" [link] ,...

13. vel

Članovi BDM Cluba održali su u 2018. godini već 3 radionice na temu...

28. pro

Svoju posljednju, sedmu po redu, ovogodišnju radionicu iz ciklusa...

19. pro

U četvrtak 14.12.2017. godine članovi BDM Cluba na održanoj šestoj...

Mapa

Odaberite regiju na karti i pogledajte sve naše članove

Istra