Umrežavanje

Poslovni trendovi 2012.-2015.

06 lip Umrežavanje
Ako je suditi po reakcijama sudionika našeg prošlomjesečnog druženja, radnog naziva „Poslovni trendovi  2012. – 2015.“, duženje je bilo  (citiramo članove) „više nego odlično, najbolje do sada, super, genijalno, prva liga ...“

Pa krenimo redom. Svibanjsko, (naše 5. jubilarno) mjesečno druženje održano je prošlog četvrtka na Motodromu Poreč, smještenom uz cestu Poreč – Novigrad.

Nakon podjele iskaznica novopridošlim članovima kluba, naš je sponzor - „Materada centar“ iz Poreča vlasnice Sandre Mraović Deković (kojoj ovom prigodom još jednom od srca zahvaljujemo) članovima kluba koji do sada nisu propustili niti jedno druženje omogućio  vrlo korisnu prigodnu nagradu, odnosno poklon-bon kojim će svojim leđima relaksirajuću masažu priuštiti naši članovi: Damir Mekiš (Istrakarting d.o.o. Poreč), Ronald Žužić (Grafički obrt „Sigra“ Poreč), Ivan Buić (Trgovački obrt „Nido“ Poreč), Žarko Žiković (Finesa d.o.o. Poreč) i Emanuel Zorko (Faber – Zorko d.o.o. Umag). Bravo dečki, tako se to radi! Prisustvovali ste svim druženjima, usvojili puno novih znanja i informacija i povrh toga osvojili i lijepu nagradu... Tko umije – njemu dvije !!

Nakon uvodnog „ceremonijala“, uslijedilo je glavno jelo – iznimno zanimljivo i nadahnuto predavanje našeg počasnog člana, prof.dr.sc. Saše Petra iz Zagreba. Prisutnih šezdesetak članova BDM Cluba i njihovih gostiju vrlo su pozorno i s iznimnim zanimanjem slušali izlaganje, ukupnog trajanja čak 90 minuta.
Vremena koje je doslovce – proletjelo!

Nama je u ovom newsletteru nemoguće prikazati  svu gomilu informacija, podataka i zanimljivosti kojima nas je, na doista ležeran i svima pristupačan način, „zapljusnuo“ naš ugledni predavač.

Istaknut ćemo samo izloženih deset teza za unapređenje i porast konkurentnosti  hrvatskih poduzeća :
  1. privatizacija i reduciranje visokog udjela države u gospodarstvu
  2. protok kapitala i povećanje njegove produktivnosti
  3. rast tvrtki na osnovi dodane vrijednosti
  4. smanjivanje nezaposlenosti kroz mjere strukturne politike
  5. smanjivanje birokracije i ubrzavanje procesa reforme javne uprave
  6. podizanje infrastrukture na razinu europskih standarda
  7. turizam kao glavni uslužni sektor 
  8. povećanje ulaganja u edukaciju
  9. usmjeravanje istraživanja i razvoja na tehnologije budućnosti
  10. strukturne promjene postojeće industrije prema industriji koja povećava dodanu vrijednost
te deset tržišnih trendova koji karakteriziraju razdoblje 2012. – 2015.:
  1. lajkanje ili “Likeonomics”
  2. razbuđivanje strasti
  3. direktna komunikacija
  4. integracija, integracija i integracija
  5. brzina – Do it fast!
  6. društveno odgovorno poslovanje
  7. think Apps
  8. think Geo
  9. evolucija marketinga društvenih medija 
  10. all we need is a big idea
Svi koji su slušali predavanje, znaju što se krije iza svake od ovih natuknica.



 

Život kluba

10. stu

U četvrtak 09.11.2017. godine članovi BDM Cluba održali su uvodnu...

03. stu

"Vođenje businessa u III mileniju" ciklus je od 25 jednosatnih radionica...

03. kol

Nakon kratke stanke od radionica i ostalih aktivnosti, članovi BDM Cluba...

09. ožu

Od subote 04. ožujka do ponedjeljka 06. ožujka 2017. održan je u Milanu...

Mapa

Odaberite regiju na karti i pogledajte sve naše članove

Istra