Umrežavanje

Spremni za natjecanje na tržištu Europe?

29 kol Umrežavanje
U četvrtak, 23. kolovoza 2012. godine održano je redovno mjesečno druženje članova BDM Cluba na temu pod nazivom „Spremni za natjecanje na tržištu Europe?“

O tome što nas sve očekuje ulaskom Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije i kako se za to adekvatno pripremiti, govorili su naši posebni gosti:

Monsieur Michel Alain Proch, Executive Vice President & Group CFO Atos iz Pariza, grupe koja  prema posljednim podacima, posluje u 42 države svijeta (Hrvatska uključena), zapošljava 75.000 radnika (a što odgovara ukupnom  broju stanovnika Pule + Poreča) i ostvaruje 9 milijardi € godišnjeg prihoda,

Signor Walter Godina, zastupnik multionacionalne osiguravajuće kuće Allianz, bivši potpredjednik Pokrajine Trst, zadužen za gospodarski razvoj teritorija Pokrajine te dugogodišnji član Međunarodne komisije za nadzor korištenja strukturnih fondova EU, namijenjenih transregionalnoj suradnji Slovenije i Italije te

Herr Anton Weinfurtner, vrlo iskusni dugogodišnji manager u ugostiteljstvu, član obitelji - vlasnika međunarodnog  lanca hotela (riječ je o hotelima sa 4 i 5 zvijezdica), koji  posjeduje iznimno veliko znanje i iskustvo u vođenju hotela, restorana, privatnih klinika i wellnessa te  organizaciji evenata (primjera radi, navest ćemo minhenski Oktoberfest).

Zajedničko izlaganjima naših međunarodnih gostiju bilo je:

• Nemamo više vremena čekati da nam se Europa „jednostavno dogodi“. Želimo li opstati i u novim uvjetima, za taj se trenutak trebamo pripremiti.

• Moramo napustiti „hrvatski način“, koji obiluje neetičnim poslovanjem i  neizvršavanjem preuzetih novčanih i inih obveza. Jednom riječju, nema više mjesta za „može, može“, „lako ćemo“ i „nema problema“ obećanja, poslije kojih se ili ne dogodi ništa ili dogodi se djelomično ili netočno izvršena isporuka, neprofesionalna usluga ili nešto treće, tome slično.

• Želimo li opstati na globalnom tržištu, neophodno je da korjenito poradimo na: promjeni  poduzetničke klime, kako bismo napokon privukli svježi novac (u obliku značajnijih investicija,  a ne, kao do sad, novih bankarskih kredita i stalnih zaduživanja!), fleksibilizaciji i modernizaciji radnog zakonodavstva, smanjivanju troškova javne potrošnje, povećanju ulaganja u istraživanje, razvoj i  inovacije...

• Osim toga, nužna je stalna edukacija i hvatanje koraka sa znanjima i iskustvima koji nas okružuju, želimo li postati  i ostati konkurentni na  globalnom tržištu.

• Moramo učiniti sve potrebne napore za povlačenje sredstava iz pretpristupnih i strukturnih fondova Europske unije. Sredstva su nam na raspolaganju, na nama je potruditi se do njih doći  planiranjem i realizacijom kvalitetnih projekata!

• Umrežavanje, umrežavanje, umrežavanje. Ovu smo riječ napisali tri puta upavo zato što su nju intenzivno naglašavala sva tri naša gosta, kao zlatno pravilo broj 1 u businessu.

Život kluba

10. stu

U četvrtak 09.11.2017. godine članovi BDM Cluba održali su uvodnu...

03. stu

"Vođenje businessa u III mileniju" ciklus je od 25 jednosatnih radionica...

03. kol

Nakon kratke stanke od radionica i ostalih aktivnosti, članovi BDM Cluba...

09. ožu

Od subote 04. ožujka do ponedjeljka 06. ožujka 2017. održan je u Milanu...

Mapa

Odaberite regiju na karti i pogledajte sve naše članove

Istra