prof. dr. sc. Saša Petar

poslovna komunikacija / pregovaranje / prodaja / poslovna sigurnost


mail: sasa@sasapetar.com

web: www.sasapetar.com

Prof. dr. sc. Saša Petar iz Zagreba. Autor 27 poslovnih knjiga, među kojima su „PRODANO!“ (2016.), „Tajna nestalog kupca” (2010.), „Sanjaju li menadžeri otpuštene radnike” (2010.), „Obračun u sobi za sastanke” (2009.), „Kako preživjeti sajam” (2009), „Upravljanje poslovnim promjenama” (2009.), „Menadžer na rubu živčanog sloma” (2009.), „Jeste li još uvijek sigurni da ste sigurni” (2008.), „Tamna strana upravljanja ljudima” (2005.), „Ljudska strana upravljanja ljudima” (2004.), „Kako se uspješno prodati” (2003.), „Kako prodati snijeg Eskimima” (2000.), „Recite to jasno i glasno (1999.)”, „Transfer tehnologije i tehnološki parkovi (1996.)”, itd.).

Knjiga “Tamna strana upravljanja ljudima” objavljena je 2007. godine u audio obliku kao prva “zvučna” poslovna knjiga u Hrvatskoj. Jedan je od stručnjaka čije je znanje predstavljeno na prvom obrazovnom DVD-u za poslovne ljude “Moj pametni video”.

Autor je brojnih stručnih članaka u časopisima Poslovni savjetnik, Poslovni tjednik, Poslovni svijet, RRIF, Banka, Hrvatsko gospodarstvo, qLife, PRO-PRO, Marketing UP, Profit, ZV News, itd.

Radio je u predstavništvu tvrtke 3M, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagrebačkoj poslovnoj školi, Končaru i Munji.

Predavač je na nekoliko visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj (Veleučilište za ekonomiju poduzetništva VERN’, Visoka poslovna škola Libertas, Visoka poslovna škola Utilus, Visoka poslovna škola Zrinski, Poslovna škola Experta, CBA Cotrugli, F+U Heidelberg, itd.), a gostovao je na nekoliko fakulteta i visokih škola (Ekonomski fakultet, Prometni fakultet, Veleučilište Požega).

Vodio je treninge iz menadžmenta, poslovne komunikacije, pregovaranja, prodaje i poslovne sigurnosti za brojne tvrtke u Hrvatskoj i inozemstvu (Allianz osiguranje, Billa, Coca Cola, Exxon Mobil, Generali osiguranje, Petrol, INA, Tifon, Perutnina, Red Bull, Importanne resorts, IBM, itd.).

Član je radne Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) i Udruge hrvatskih menadžera sigurnosti (UHMS).

O BDM Clubu

"Poduzetništvo ne zahtjeva previše forme. Potrebno je nekoliko kvalitetnih zakona koji se provode na dobrobit društva, ali i poduzetnika. Traže se odnosi u društvu, koji na prva mjesta stavljaju pojedince koji proizvode nove vrijednosti, a ne neradnike koji ih nemilice troše (uglavnom na vlastitu korist). Poduzetnicima treba još malo informacija sa novih tržišta,  inovativnosti i kreativnosti, pa da gospodarstvo bude kvalitetno. Tamo gdje svega toga  nema, potrebno je umrežavanje sa ljudima koji su vam tržišno važni. Potreban vam je BDM Club." S. Petar
 

Život kluba

21. stu

U četvrtak 16.11.2017. godine članovi BDM Cluba održali su svoju drugu...

10. stu

U četvrtak 09.11.2017. godine članovi BDM Cluba održali su uvodnu...

03. stu

"Vođenje businessa u III mileniju" ciklus je od 25 jednosatnih radionica...

03. kol

Nakon kratke stanke od radionica i ostalih aktivnosti, članovi BDM Cluba...

Mapa

Odaberite regiju na karti i pogledajte sve naše članove

Istra